Pokaż kategorie

Jak kupować?

Dlaczego kupować w HECHT?

Kupujesz bezpośrednio u producenta. Bez pośredników.


Mamy zapewnioną dużą dostępność produktów.


Większość produktów jest dostępna w magazynie.


Zazwyczaj możemy natychmiast realizować zamówienia.


Zapewniamy fachową obsługę klienta.


Dostarczamy części zamienne i akcesoria.


Gwarantujemy świetny stosunek jakości do ceny.

 

  • Jak kupować?

    Dokonując pierwszego zamówienia w naszym sklepie internetowym, możesz się zarejestrować lub dokonać zakupu jako niezarejestrowany klient. Dzięki rejestracji zyskujesz jednak możliwość śledzenia statusu zamówienia, edycję swoich danych takich jak adres wysyłki lub adres rozliczeniowy. Jeśli będziesz składał w przyszłości kolejne zamówienia, nie będziesz musiał tracić czasu na podanie informacji, automatycznie po zalogowaniu zobaczysz swoje dane.

    Wybór towarów
    Produkty można wybrać przeglądając katalog (w lewej kolumnie wybierz kategorię).

    Dodaj produkt do koszyka
    Włóż wybrane produkty do koszyka klikając przycisk dodaj do koszyka.

    Proces zakupów
    Możesz stale monitorować postęp zakupów na monitorze w prawym górnym rogu. Zobaczysz listę produktów oraz ich całkowitą cenę. Cena transportu nie będzie widoczna dopóki nie wybierzesz metody dostawy.

    Edytuj swoje zamówienie
    Szybko i łatwo możesz edytować swoje zamówienie w koszyku. Możesz zmienić ilość każdego produktu lub usunąć go całkowicie za pomocą krzyżyka.

    Rejestracja i realizacja zamówienia
    Jeśli jesteś zdecydowany sfinalizować zakup, kliknij ZAMÓW, aby kontynuować wybieranie opcji dostawy i płatności. Tutaj możesz zalogować się (jeśli jesteś zarejestrowany) lub zarejestrować jako nowy Klient, wypełniając prosty formularz. Ważne jest, aby wypełnić tutaj wszystkie wymagane pola. Jeśli chcesz dokonać zakupu na firmę kliknij przycisk "Kupuję na firmę" i podaj niezbędne dane. Po uzupełnieniu informacji rozliczeniowych i innych wymaganych opcji możesz kliknąć ZAKOŃCZ ZAMÓWIENIE.

  • Kiedy i jak otrzymam towar?

    Podczas finalizowania zakupu wybierasz formę dostawy. Możesz podać adres na jaki mamy wysłać zamówienie lub zamówić z odbiorem w jednym z naszych sklepów detalicznych. Jeśli dostawa ma się odbyć na inny adres niż faktury- wybierz "Dostarcz na adres inny niż na fakturze" i podaj adres faktycznej dostawy.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Obecnie oferujemy 4 formy płatności:

    1. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

    To najczęściej wybierana forma płatności w naszym sklepie internetowym. Klient płaci cenę towaru oraz cenę dostawy przy odbiorze u kuriera. Jest to również bardzo korzystne jeśli chodzi o tempo realizacji, ponieważ czas realizacji biegnie od razu od momentu złożenia zamówienia.

    2. PŁATNOŚĆ ONLINE

    Podczas realizacji zamówienia Klient wybiera płatność online, po potwierdzeniu zostaje przekierowany do bramki płatności, gdzie wypełnia niezbędne dane. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, płatność jest natychmiast zatwierdzona a czas realizacji zaczyna biec od razu. W tym przypadku klient może również zapłacić zwykłym przelewem, ta forma jednak wydłuża czas realizacji. Wysyłka następuje dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.

    3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE W SKLEPIE

    Tę metodę płatności można wybrać tylko wtedy, gdy Klient wybierze odbiór osobisty w jednym z punktów dostawy jako metodę dostawy. Produkty zostaną dostarczone do sklepu a Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o jego dostarczeniu. Przy odbiorze Klient zapłaci za zamówienie tak jak kupując standardowo w sklepie gotówką lub kartą.

    4. RATY SANTANDER ONLINE

    Tę metodę płatności można wybrać na ostatnim etapie procesu zakupowego. W formach płatności należy wybrać "Raty Santander" następnie po uzupełnieniu danych rozliczeniowych nastąpi przekierowanie na stronę banku Santander Consumer Bank i tam będą pokazane następne kroki. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o raty zostaniesz o tym poinformowany.

  • Dlaczego niektórych towarów nie można zamówić przez sklep internetowy, a można je zarezerwować tylko w sklepie?

    Niektóre produkty, takie jak skutery, quady, traktory, sauny itp., wymagające na przykład profesjonalnego montażu, regulacji i szkolenia - nie mogą zostać wysłane przez firmę kurierską. Może to być spowodowane wymiarami przekraczającymi możliwości transportu zwykłymi usługami kurierskimi. W taki przypadku towary można zarezerwować do zakupu w jednym z naszych sklepów. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru, Klient proszony jest telefonicznie lub mailowo o ich odbiór w wybranym sklepie. Nasi doradcy zaprezentują urządzenie.

  • Co się dzieje po złożeniu zamówienia?

    Po otrzymaniu zamówienia potwierdzimy je mailowo nie później niż w następnym dniu roboczym. Jeśli przedmioty zamówienia są w magazynie- zwykle dostarczymy je w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli zamówienie zostanie złożone osobiście w jednym z naszych sklepów detalicznych - czas dostawy może być dłuższy o 3 dni robocze.

  • Jaka jest gwarancja na produkty?

    Urządzenia dostarczane przez firmę kurierską lub kupowane w sklepie mają 2 lata gwarancji w przypadku zakupu prywatnego oraz pół roku w przypadku zakupu na firmę. W przypadku większości produktów HECHT oferujemy możliwość wykupienia Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej na rok, dwa lub trzy lata. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z regulaminem Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny?

    Jeżeli zamawiasz produkty przez internet jako osoba prywatna (nie na fakturę firmową), masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Jeśli chciałbyś dokonać zwrotu na takich zasadach, skontaktuj się z nami i prześlij świadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem konta, numerem zamówienia, datą zakupu oraz adresem zwrotu. Towary nie mogą być używane i jeśli to możliwe- powinny być oryginalnie zapakowane. Jeśli urządzenie jest brudne lub wykazuje ślady użytkowania, może zostać naliczona opłata za przywrócenie go do pierwotnego stanu. Zobacz więcej szczegółów odnośnie   zwrotu w ciągu 14 dni.

  • Zużyty sprzęt

    Zabrania się umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego razem z innymi odpadami. Zużyty sprzęt powinien być oddawany o selektywnych punktów zbiórki. Adresy punktów zbiórki znajdują tutaj

  • Dziękujemy za zaufanie.

    Jeśli jesteś na tym punkcie i przeczytałeś poprzednie, to mamy nadzieję, że przekonaliśmy Cię, iż zakupy u nas są tanie, bezpieczne i szybkie. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub sugestie, skontaktuj się z nami przez email: info@hechtpolska.pl, wszelkie Twoje sugestie są dla nas cennym źródłem informacji do dalszego ulepszania naszych produktów i usług.