Pokaż kategorie

Pogwarancyjna Usługa Serwisowa

KORZYSTAJ Z POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ

 

Nie musisz szukać autoryzowanego serwisu. Wszystkie sklepy HECHT Specjalista Ogrodnictwa są do Twojej dyspozycji.

Z usługi skorzystało już 750 000 Klientów.

 

 

Pytania i odpowiedzi

  • Na które produkty mogę wykupić Pogwarancyjną Usługę Serwisową?

    Pogwarancyjną Usługę Serwisową możesz wykupić tylko na produkty HECHT, gdzie minimalna kwota zakupu to 250zł. Usługa nie dotyczy wszystkich akumulatorów i produktów, takich jak: quady, samochody dziecięce, rowery elektryczne, meble ogrodowe, skutery elektryczne, profesjonalny sprzęt, sprzęt dla psów i kotów, baseny i akcesoria basenowe. Pogwarancyjna Usługa Serwisowa HECHT nie dotyczy produktów, które zostały przecenione ze względu na uszkodzenie, niekompletność lub brakujące akcesoria. Usługa pogwarancyjnej usługi serwisowej dostępna jest tylko dla zakupów prywatnych (nie na firmę).

  • Jak działa Pogwarancyjna Usługa Serwisowa?

    Wykupujesz Pogwarancyjną Usługę Serwisową na uzgodniony czas. Na przykład, jeśli wykupisz Pogwarancyjną Usługę Serwisową na 3 lata, rozpocznie się ona następnego dnia po wygaśnięciu gwarancji producenta.

  • Czy można dokupić usługę wstecz? (po zakupie)

    Niestety nie. Usługę można wykupić tylko podczas zakupu w jednym z 13 własnych sklepów HECHT. W innym przypadku jest to niemożliwe.

  • Czy ta usługa obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

    Pogwarancyjna Usługa Serwisowa obejmuje wady produkcyjne, a także standardową gwarancję. Uszkodzenie mechaniczne nie jest jednym z nich.

  • Jak rozpatrujemy taką reklamację?

    Jeśli w trakcie Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej wystąpi wada produktu, klient zwykle odwiedza sklep, w którym produkt został zakupiony wraz z zakupionym produktem i paragonem. Jeśli produkt został zakupiony na stronie www.hechtpolska.pl, skorzysta z pomocy najbliższego sklepu HECHT. Personel serwisowy zweryfikuje ważność dokumentu sprzedaży i oceni charakter usterki. Jednocześnie wystawi raport reklamacyjny i prześle urządzenie do naprawy. Następnie centrum serwisowe skontaktuje się z klientem i uzgodni z nim sposób i datę naprawy. W przypadku gdy produkt nie nadaje się do naprawy lub naprawa byłaby nieopłacalna, dostarczymy klientowi nowy produkt o porównywalnych parametrach technicznych.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat procedury reklamacyjnej można również skontaktować się z działem reklamacji pod numerem telefonu 957117140 wew. 3 lub pod adresem mailowym serwis@hechtpolska.pl

  • Ile kosztuje Pogwarancyjna Usługa Serwisowa?

    Cena Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej(PUS) jest ustalana na podstawie ceny produktu, na który wykupowana jest usługa oraz okresu, na jaki została kupiona:

    Okres Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej 1 rok 2 lata 3 lata
    Cena produktu w PLN Cena PUS w PLN Cena PUS w PLN Cena PUS w PLN
    250-449,99 39 69 99
    450 - 849,99 55 95 139
    850 - 1699,99 85 155 199
    1700 - 2499 109 219 299
    2500 - 3499 145 299 399
    3500 - 4999,99 195 399 559
    5000 - 6659,99 275 539 749
    6660 - 8349,99 339 679 949
    8350 - 9999,99 409 815 1139
    10 000 - 11 699 475 955 1339

    Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

  • Gdzie mogę znaleźć warunki Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej?

    Warunki Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej można znaleźć w tym linku na naszej stronie internetowej: Regulamin Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej

  • Pogwarancyjna Usługa Serwisowa a prawo.

    Umowa Pogwarancyjnej Usługi Serwisowej podlega prawu polskiemu, a sądy cywilne są właściwe do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszej umowy.