Pokaż kategorie

Reklamacje

Reklamacje podlegają procedurze reklamacyjnej, która jest określona w regulaminie. Należy pamiętać, że nie można domagać się żadnych praw w przypadku gratisów, które są dostarczone wraz z zamówieniem.

Adres serwisu centralnego:

 

HECHT POLSKA Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza

66-450 Bogdaniec

Zobacz na mapie

Reklamacje i naprawy:

 

95711 71 40 wew. 3

Informacje można uzyskać w dniach:

Po - Pi. 08:00-16:00

serwis@hechtpolska.pl

Składanie reklamacji przez partnerów handlowych LINK

 

Jak rozpatrujemy reklamacje w poszczególnych przypadkach?

  • Dostarczony przedmiot jest uszkodzony

    Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonej przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera. Jeśli towar dostarczony przez kuriera wykazuje na opakowaniu ślady uszkodzenia, nie przyjmuj go! Wypisz rzeczywiste szkody na protokole otrzymanym od kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w paczce, tj. bez oznak uszkodzenia samej paczki, należy skontaktować się z przewoźnikiem i naszą firmą.

  • Niewłaściwy towar w przesyłce/ brakujące elementy

    Jeżeli dostarczono Ci nie ten produkt, który zamówiłeś- skontaktuj się ze sprzedawcą. W przypadku gdy przesyłka jest niekompletna i stwierdziłeś brak elementów- skontaktuj się z naszym działem reklamacji, gdzie pracownik poinformuje co zrobić w takiej sytuacji.

  • Kontrola produktu podczas odbioru osobistego

    W przypadku odbioru osobistego kupujący jest zobowiązany - tak jak w przypadku odbioru od kuriera- skontrolować produkt i zgłosić wszelkie wady natychmiast na miejscu lub odmówić przyjęcia towaru. W przypadku wykrycia widocznych wad po odebraniu produktu- reklamacja nie zostanie uznana.

  • Wada produktu (podczas trwania gwarancji)

    W przypadku gdy podczas prawidłowego użytkowani wystąpi uszkodzenie, a urządzenie jest objęte gwarancją- kupujący ma prawo złożyć reklamację, powiadamiając firmę na formularzu oraz przesyłając zabezpieczony towar na własny koszt bezpośrednio na adres serwisu centralnego, lub dostarczając osobiście do jednego z serwisów.

    Jakie dane są niezbędne:

    1. Imię i nazwisko kupującego
    2. Adres kupującego
    3. Telefon kontaktowy
    4. Adres e-mail
    5. Numer dokumentu sprzedaży
    6. Typ dokumentu sprzedaży
    7. Szczegółowy opis wady i sposób jej powstania
       

    Jeśli reklamujesz produkt bezpośrednio w serwisie, możesz wypełnić formularz reklamacyjny na miejscu. Aby złożyć reklamację, kupujący musi przedstawić dokument zakupu- fakturę lub paragon, aby potwierdzić datę i miejsce zakupu.

  • Nienaprawialna usterka

    Jeśli wada zostanie oceniona przez serwis jako nienaprawialna - urządzenie zostanie wymienione na nowe.