Pokaż kategorie

Przedłużona gwarancja

KORZYSTAJ Z PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI

 

Zyskaj aż 3 dodatkowe lata gwarancji poza standardową. Spokojnie możesz więc użytkować urządzenie do 5 lat. 

Za darmo naprawimy lub wymienimy na nowy Twój uszkodzony sprzęt.

Nie musisz szukać autoryzowanego serwisu. Wszystkie sklepy HECHT Specjalista Ogrodnictwa są do Twojej dyspozycji.

Z usługi skorzystało już 750 000 Klientów.

 

 

Pytania i odpowiedzi

  • Na które produkty mogę wykupić usługę przedłużonej gwarancji?

    Przedłużoną gwarancję możesz wykupić tylko na produkty HECHT, gdzie minimalna kwota zakupu to 250zł. Usługa nie dotyczy wszystkich akumulatorów i produktów, takich jak: quady, samochody dziecięce, rowery elektryczne, meble ogrodowe, skutery elektryczne, profesjonalny sprzęt, sprzęt dla psów i kotów, baseny i akcesoria basenowe. Rozszerzona gwarancja HECHT nie dotyczy produktów, które zostały przecenione ze względu na uszkodzenie, niekompletność lub brakujące akcesoria.

  • Jak działa przedłużona gwarancja?

    Przedłużasz standardową gwarancję o uzgodniony czas. Na przykład, jeśli wykupisz przedłużoną gwarancję na 3 lata, otrzymasz całkowitą gwarancję do 5 lat, w tym standardową gwarancję producenta. Rozszerzona gwarancja chroni produkt w takim samym stopniu, jak gwarancja producenta. Rozpocznie się ona następnego dnia po wygaśnięciu gwarancji producenta.

  • Czy można dokupić usługę wstecz? (po zakupie)

    Niestety nie. Usługę można wykupić tylko podczas zakupu w jednym z 10 własnych sklepów HECHT lub sklepie internetowym www.hechtpolska.pl . W innym przypadku jest to niemożliwe.

  • Czy ta usługa obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

    Rozszerzona gwarancja obejmuje wady produkcyjne, a także standardową gwarancję. Uszkodzenie mechaniczne nie jest jednym z nich.

  • Jak rozpatrujemy taką reklamację?

    Jeśli w trakcie przedłużonej gwarancji wystąpi wada produktu, klient zwykle odwiedza sklep, w którym produkt został zakupiony wraz z zakupionym produktem i paragonem. Jeśli produkt został zakupiony na stronie www.hechtpolska.pl, skorzysta z pomocy najbliższego sklepu HECHT. Personel serwisowy zweryfikuje ważność dokumentu sprzedaży i oceni charakter usterki. Jednocześnie wystawi raport reklamacyjny i prześle urządzenie do naprawy. Następnie centrum serwisowe skontaktuje się z klientem i uzgodni z nim sposób i datę naprawy. W przypadku gdy produkt nie nadaje się do naprawy lub naprawa byłaby nieopłacalna, dostarczymy klientowi nowy produkt o porównywalnych parametrach technicznych.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat procedury reklamacyjnej można również skontaktować się z działem reklamacji pod numerem telefonu 957117140 wew. 3 lub pod adresem mailowym serwis@hechtpolska.pl

  • Ile kosztuje przedłużona gwarancja?

    Cena przedłużonej gwarancji jest ustalana na podstawie ceny produktu, na który wykupowana jest gwarancja oraz okresu, na jaki została kupiona:

    Okres przedłużonej gwarancji 1 rok 2 lata 3 lata
    Cena produktu w PLN Cena gwarancji w PLN Cena gwarancji w PLN Cena gwarancji w PLN
    250-449,99 39 69 99
    450 - 849,99 55 95 139
    850 - 1699,99 85 155 199
    1700 - 2499 109 219 299
    2500 - 3499 145 299 399
    3500 - 4999,99 195 399 559
    5000 - 6659,99 275 539 749
    6660 - 8349,99 339 679 949
    8350 - 9999,99 409 815 1139
    10 000 - 11 699 475 955 1339

    Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

  • Gdzie mogę znaleźć warunki przedłużonej gwarancji?

    Warunki przedłużonej gwarancji można znaleźć w tym linku na naszej stronie internetowej: Warunki przedłużonej gwarancji

  • Przedłużona gwarancja a prawo.

    Umowa przedłużonej gwarancji podlega prawu polskiemu, a sądy cywilne są właściwe do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszej umowy.