-
- Kosiarki do trawy
- Traktorki ogrodowe do koszenia trawy
- Aeratory i wertykulatory do trawy
- Podkaszarki do trawy (kosiarki żyłkowe)
- Kosy mechaniczne do trawy (wykaszarki)
- Kultywatory i glebogryzarki ogrodowe
- Programy akumulatorowe
- Sekatory ogrodowe
- Piły ogrodowe do cięcia drewna
- Łuparki do drewna
- Rozdrabniacze do gałęzi
- Ogrodowe dmuchawy i odkurzacze do liści
- Wózki i przyczepki ogrodowe
- Rozsiewacze sadownicze
- Pompy i hydrofory ogrodowe
- Myjki ciśnieniowe
- Zamiatarki do chodników
- Odśnieżarki i zamiatarki do śniegu
- Łopaty i pługi do śniegu na kółkach
- Opryskiwacze sadownicze i ogrodowe do roślin
- Szklarnie ogrodowe foliowe
- Tunele ogrodowe
- Kompostowniki ogrodowe
- Narzędzia ogrodnicze ręczne
- Akcesoria ogrodowe
-
- Narzędzia warsztatowe
- Elektronarzędzia
- Narzędzia akumulatorowe
- Spawarki i przyłbice do spawania
- Zamiatarki
- Betoniarki budowlane
- Piły do betonu
- Odkurzacze przemysłowe
- Kompresory warsztatowe
- Wiertnice glebowe
- Agregaty prądotwórcze
- Stoły warsztatowe
- Zagęszczarki i transportery
- Narzędzia pomiarowe do warsztatu
- Prostowniki samochodowe
- Akcesoria warsztatowe
- Ogrzewanie garażu i warsztatu
- Wciągarki elektryczne i ręczne
- Strona główna
- Jesteśmy numerem 1 w sprzedaży skuterów elektrycznych w Czechach!
Jesteśmy numerem 1 w sprzedaży skuterów elektrycznych w Czechach!
W Czechach stale rośnie zainteresowanie motocyklami elektrycznymi, zwłaszcza skuterami elektrycznymi. Cieszymy się, że sieć sklepów Hecht - specjalista ogrodnictwa to bezkonkurencyjny numer jeden na rynku jednośladów elektrycznych. Co piąty zarejestrowany w zeszłym roku skuter elektryczny to HECHT.
W 2020 roku 19% całkowitej liczby sprzedanych skuterów stanowiła marka HECHT, udział pozostałych marek wyniósł 10% i mniej.
Według Centrum Badań Transportu (CDV) w Czechach w ubiegłym roku sprzedano łącznie 1584 motocykli elektrycznych, czyli o 30% więcej niż rok wcześniej. Obecnie w Czechach zarejestrowanych jest 5091 motocykli elektrycznych.
Dyrektor Centrum Badań Transportu Ing. Dr Jindřich Frič skomentował: „Warto przyjrzeć się rozwojowi rejestracji w czasie. Na początku minionej dekady wyglądało to na trend wzrostowy, który zatrzymał się w 2012 roku. W tym czasie niektóre firmy przestawiły się z motocykli na e-rowery. Od 2016 roku można zaobserwować roczny wzrost w tym segmencie pojazdów ”.
Pełen raport prasowy CDV można znaleźć TUTAJ