Czeski zespół Samuraisów o narzędziach HECHT 2076 na Dakarze 76

10. 08. 2022

Czeski zespół Samuraisów o narzędziach HECHT 2076 na Dakarze 76

Narzędzia pracy są nieodłączną częścią życia mechaników, ale także kierowców, przynajmniej podczas najbardziej wymagającego rajdu świata, Rajdu Dakar – tak po prostu jest. Niezależnie od tego, czy mechanicy są po kolana w zajezdni, spawają blachy, czy też kopią po łokcie w silniku. Narzędzia pracy są codziennymi i niezbędnymi towarzyszami.

Zespół Czeskich Samurajów przetestował 76-częściowy zestaw w walizce HECHT 2076. Wyposażenie standardowe: zestaw wkrętaków, rękojeść, kombinerki, szczypce dzielone, zestaw bitów, magnetyczny uchwyt bitów, grzechotka, zestaw kluczy bocznych, zestaw nasadek, kardan przegub, przejściówka z grzechotką, przejściówka do śrubokręta, trójnik, głowica świecy zapłonowej, obudowa z tworzywa sztucznego. Po prostu wszystko, czego potrzebujesz w garażu, warsztacie lub na Dakarze, ładnie poskładane.

„Jako zawodnik kładę nacisk na narzędzia. I to firma HECHT dostarczyła mi je na Dakar 2022. Z zestawu narzędzi ręcznych korzystaliśmy codziennie w zajezdni, gdzie mechanicy pracowali dzień i noc nad naszym wyścigowym Suzuki Samurai, ale także nad samochodem towarzyszącym Fiatem Ducato. Ciągle coś było w pracy, coś było naprawiane, czy to wymiana silnika, czy może naprawa ładowania w samochodzie towarzyszącym. Najgorsze było, gdy próbowaliśmy ożywić usmażony silnik na pustyni, tam często chciałam wyrzucić narzędzia w piasek. Nie ze względu na jakość narzędzi, ale bezradność, że silnika w środku gorącej pustyni po prostu nie dało się naprawić. W Etapach Indywidualnych położyliśmy o wiele większy nacisk na narzędzia w pracy niż kiedykolwiek wcześniej. Byliśmy pod ciągłą presją pracy i najmniejsze wahanie mogło być śmiertelne. Każda część dnia stawiała inne wymagania co do narzędzia - a walizka Hecht poradziła sobie z tym bez wahania! Kompaktowy, ale jednocześnie nie brakuje w nim niezbędnych rzeczy. Tak, zmagaliśmy się też z wagą i przestrzenią, podobała nam się kompatybilność obudowy. Dla nas to dobry wybór pod względem ceny i jakości.” – Ollie Roučková pilot zespołu Czech Samurais  – Dakar 2022.

 

Wszystkie fotografie wykonał Petr Sedivy.

Czy ten artykuł był dla ciebie interesujący?
Udostępnij.




Może Cię zainteresować